Osman gündüz: “Təhsil sisteminin sabitliyi və təhlükəsizliyi baxımından milli təhsil platformamızı yaratmalıyıq”
Davam edən koronavirus pandemiyası kontekstində təhsil prosesi bir çox problemlə üzləşir. Dünyanın hər yerindəki təhsil müəssisələri son dərəcə qısa müddətdə bağlanaraq, məsafədən təhsil formatına keçmək məcburiyyətində qaldı. Bu, Azərbaycana da təsir etdi.
Təhsil Nazirliyinə görə, pandemiya bu gün təhsil daxil olmaqla bütün fəaliyyət sahələrini əhatə edir. Eyni zamanda rəqəmsal transformasiya sadəcə məcburi bir tədbir deyil, “rəqəmsal iqtisadiyyata keçid şəraitində milli təhsilin inkişafı üçün zəruri şərtdir”. Bu, rəqəmsal bir təhsil mühiti yaratmağın, təhsilin məzmununa yenidən baxmağın və yeni təhsil təcrübələrini tətbiq etməyin vaxtının çatdığı anlamına gəlir.
Mart ayında şagirdlər karantinə alındıqda, tədris ilinin sonuna qədər məktəbə qayıtmayacaqları bəlli idi. Nəticə etibarilə, tez bir şəkildə reaksiya vermək, məsafədən təhsili təşkil etmək lazım idi. “Microsoft Teams” platforması köməyə gəldi və bu, yalnız uzaqdan işləyən ofis işçiləri arasında qarşılıqlı əlaqələrin təşkili üçün deyil, həm də müxtəlif təhsil proseslərinin qurulması üçün effektivliyini sübut etdi. Ancaq bu gün əlaqədar nazirlikdə onlayn təhsili yalnız bir çıxış yolu hesab etmirlər.
Nazirliyin təhsili transformasiya etmək üçün “Microsoft” ilə əməkdaşlığa dair son açıqlamasında belə də dedilər: “Bu gün dünya hər zamankindən daha sürətli dəyişir və onlayn təhsil normaya çevrilir”.
Məlum olduğu kimi, bu ilin mart ayında Azərbaycan Təhsil Nazirliyi “Microsoft” ilə birlikdə təhsil sisteminin rəqəmsal transformasiyasına dair daha bir müqavilə imzaladı. Təhsil Nazirliyinin rəsmi saytında deyilir ki, əməkdaşlıq haqqında sənəd “hər birinin birlikdə həyata keçiriləcək müəyyən sayda layihəsi olan” 4 sahəni əhatə edir.
Buna əlavə olaraq xatırlatmaq yerinə düşər ki, Azərbaycan Təhsil Nazirliyi ilə “Microsoft Corporation” arasında əməkdaşlıq 2008-ci ildən, təhsil sisteminin informasiyalaşdırılması üzrə ilk dövlət proqramının başlandığı və Təhsil Nazirliyi yanında Təhsili İnformasiyalaşdırma İdarəsinin yaradıldığı vaxtdan başlayır. Pandemiya zamanı bu qurumun səyləri distant təhsil üçün bir həll tapmağa yönəldildi və “Microsoft” öz həll yolunu təklif etdi – “Microsoft Teams” platforması.
Bu vasitənin orta və ali təhsil müəssisələrində intensiv şəkildə tətbiq olunmağa başlandığı bildirilir. Artıq “Virtual Məktəb” platformasında 1,4 milyondan çox şagird qeydiyyatdan keçib. 51 universitetdən 38-i əsas əməkdaşlıq və məsafədən təhsil həlli kimi “Microsoft Teams” tətbiq edib. “Microsoft” eyni zamanda, 50 orta peşə təhsili müəssisəsindən 17-də təhsil vermək üçün istifadə edilir.
Azərbaycan İnternet Forumunun prezidenti Osman Gündüzün AYNA-ya dediyinə görə, bu platformanın tətbiqi fonunda xarici data-mərkəzlərində yerləşən milli təhsil platformasının davamlılıq dərəcəsi ilə bağlı sual yaranır: “Bütün təhsil sisteminin aprel ayında “Microsoft Teams” platformasına keçidindən bir il keçib. Bunun üçün keçən il Təhsil Nazirliyinin tələbi ilə “Microsoft” bu platformanı Azərbaycan dilinə çevirdi”.
“Ümumiyyətlə, bu cür proseslər bütün dünyanı əhatə edirdi, lakin digər ölkələrin milli təhsil platformaları əvvəllər orada distant təhsil sahəsində bəzi təlimlər aparıldığından, pandemiyanın başlamasına daha hazır idilər. Pandemiyanın başlaması ilə bu ölkələrdə milli platformalar əsasında məsafədən təhsilin təşkili ilə bağlı nəzərəçarpacaq problemlər yaşanmadı. Azərbaycana gəldikdə, özümüzün elektron platformamız yox idi və bu səbəbdən də təhsil prosesi xarici mənbəyə köçürüldü. “Microsoft Teams”, həmçinin “Microsoft Office” 365 alətləri, poçt, təqvim, “OneDrive” və digər proqramlar Azərbaycan dilinə çevirildi. Sadə dillə desək, “Microsoft Teams” milliləşdirildi və milli bir virtual məktəb platformasına çevrildi. Ancaq, bu, kifayət edirmi”, - deyə mütəxəssis sual edir.
Gündüz bildirib ki, bu cür çoxfunksiyalı bir resursu özümüzün inkişaf etdirmək imkanlarımız yoxdur: “Axı bunun üçün maliyyə və insan resursları, böyük data-mərkəzləri lazımdır. Eyni zamanda, təhsil sisteminin informasiyalaşdırma departamenti və “Microsoft”un Azərbaycan ofisi yeni təhsil platformasının davamlılığının, milliləşdirilməsinin və dəstəklənməsinin təmin edilməsi istiqamətində çox işlər gördü. Ötən ay Təhsil Nazirliyi və “Microsoft” təhsil layihələri üzrə əməkdaşlığı davam etdirmək niyyəti məktubu imzaladılar”.
Ekspert hesab edir ki, milli təhsil sisteminin sabitliyi və təhlükəsizliyi baxımından öz milli təhsil platformamızı yaratmaq düzgün olardı və ixtisaslaşmış dövlət strukturları bu istiqamətdə indidən işə başlamalıdır.