Yeni ilin köhnə ənənəsi: şampan liderliyini saxlayır

İqtisadiyyat

28.12.2021 - 22:31

Nadir İsmayılov: “Vaxt var idi, biz noyabr ayında 2 milyon şüşə içki istehsal edirdik”

Yeni il qapıdadır və vətəndaşlar artıq bayram süfrəsinin menyusu üzərində düşünürlər. İçkilər də yeməyin vacib hissəsidir. Bəziləri alkoqolsuz içkiləri - şirələr, şəkərli qazlı içkilər, kompotlarla zəngin olanı seçirlər. Digərləri isə onlarla birlikdə şampan, şərab, konyak və digər spirtli içkilər alırlar.

Rusiyada “Ntech” tədqiqat şirkətinin məlumatına görə, şərab içkiləri ən çox Yeni il ərəfəsində istifadə olunur. Yeni il qabağı köpüklü şərab üç dəfə çox alınır. Üçüncü yerdə şampandır. Absent, vermut, armanyak və konyak da tələbatda olan içkilər sırasındadır. Spirtli içkilər arasında ən az artan tələbat arağa olur.

Bizdə isə belə tədqiqatlar aparılmır. Ancaq bayram ərəfəsində satış nöqtələrinə gələnlər tərəfindən arabalara və səbətlərə ən çox hansı spirtli içki qoyulduğuna görə demək olar ki, bu, köpüklü şərablar və şampandır. Bu, təəccüblü deyil, çünki Yeni il şənlik süfrəsini bu gözəl dizayn edilmiş içki şüşəsi olmadan təsəvvür etmək çətindir. Çoxları üçün saatın əqrəbləri gecə yarısını vuran və yeni il başlayan kimi onu açmaq ənənədir.

Peşəkar şərabçı Nadir İsmayılov AYNA-ya açıqlamasında vətəndaşların Yeni il süfrəsində hansı içkilərə üstünlük verdiklərindən danışıb: “Əlbəttə, burada çempion şampan şərabıdır. Mübaliğəsiz deyim ki, şampan şərabçılıq peşəsinin ən yüksək nailiyyətlərindən biri hesab olunur və mən onun istehsalının bütün incəliklərini əvvəlcədən bilirəm. Fakt budur ki, mən iyirmi iki il Bakı Köpüklü Şərab Zavodunda şampan qablaşdırma sexinin rəisi işləmişəm. Bu zavod SSRİ-də ən böyük zavodlardan biri idi. O dövrdə Avropa standartlarına görə, bu, həm də ölçü baxımından əhəmiyyətli idi, çünki adətən orada şampan istehsalı üçün belə böyük zavodlar da tikilmir”.

“SSRİ dönəmində bizim şampan böyük ölkənin bütün guşələrinə göndərilirdi. Vaxt var idi ki, bayramqabağı bir ayda - noyabrda bu içkidən 2 milyon şüşə istehsal edirdik. Bu, zavod üçün rekord idi. Azərbaycan şampan şərabı həmişə uğur qazanıb, xüsusən də qırmızı şampan - “Azərbaycan mirvarisi”. Əsasən biz ağ quru və yarıquru şampan istehsal edirdik, çünki ona tələbat daha çox idi. Vaxtilə Bakı zavodunda gücün artırılması və ildə 20 milyon butulka şampan istehsalı nəzərdə tutulurdu”, - deyə həmsöhbətimiz bildirib.

O, təəssüflə qeyd edib ki, bu planlar gerçəkləşməyib: “Sovet İttifaqının mövcudluğu sona çatdıqda, alıcıların çox az olması səbəbindən şampan istehsalı kəskin şəkildə azaldılmalı oldu. SSRİ dönəmində yaxşı şərabçılıq materialları var idi, lakin sonradan bununla da işlər pisləşməyə başladı. İndi zavod əslində işləmir və bu, xüsusən də şampan şərabına tələbatın azalması ilə bağlıdır. Bizim kənd yerlərindəki ilkin şərab zavodları indi üzümləri emal edir, o cümlədən çoxlarının adət etdiyi şampan adlandırdıqları köpüklü şərab hazırlayır və şüşələrə doldurur. Bundan əlavə, pərakəndə satış şəbəkələri və restoranlarda indi müxtəlif ölkələrdən gələn köpüklü şərab və şampanların böyük seçimi var”.

İsmayılovun sözlərinə görə, bəziləri bu bayram üçün nəinki şampan, hətta əvvəllər sınaqdan keçirmədikləri qeyri-adi spirtli içkilər almağa üstünlük verirlər: “Məsələn, bu il özüm və dostlarım üçün şokoladlı şərab (qəhvə və kakaolu ağ şərab), limon likörü, albalı şərabı, moruq likörü və s. hazırladım ki, mənə yaxın insanların Yeni il süfrələrini bəzəsin”.

Tanış içkilərdən danışsaq, bir çox insanlar qırmızı şəraba üstünlük verirlər. Azərbaycanda qadınlar bir qayda olaraq yarıquru və yarışirin şərablara üstünlük verirlər. Kişilər bayramlarda tez-tez araq içirlər, lakin mütəxəssisin sözlərinə görə, bu içki Yeni il üçün ən populyar spirtli içki deyil. Belə güclü içkilər sizi tez yuxuladır, amma insanlar bütün Yeni il gecəsini qeyd etmək və şən olmaq istəyirlər.

Müəllif: Elya Belskaya