Ruslar aerodromların təmiri üçün pul ödəməyə məcbur olacaqlar

Dünya

02.07.2024 - 16:15

Həkimlər Klinikalar SEO Xidməti

Biletlərin qiyməti artacaq: aeronaviqasiya haqlarının artırılması vəziyyəti daha da pisləşdirəcək

Rusiya Federal Hava Nəqliyyatı Agentliyi aerodromların təmiri üçün əlavə vəsait toplamaq məqsədilə aeronaviqasiya tariflərini artırarsa, Rusiya aviaşirkətləri biletlərin qiymətlərini artıracaq. AYNA xəbər verir ki, bu barədə RBC-yə “Aeroflot” və ən böyük özəl hava daşıyıcısı “S7 Airlinesdan bildirilib.

Bundan əvvəl “Rosavitsia” bu il avqustun 1-dən daxili reyslərdə aeronaviqasiya haqlarını 37%, beynəlxalq reyslərdə isə iki dəfə artırdığını açıqlamışdı. Tənzimləyici artımdan bütün vəsaiti aerodromların yenidən qurulması fonduna yönəldəcəyini vəd edib.

“Aeroflot” xatırladıb ki, aeronaviqasiya tarifləri artıq 2022-ci ildə təxminən 60%, 2023-cü ildə isə 10% artıb.

“Fondun formalaşması üçün vəsaitin mənbəyindən asılı olmayaraq, bu yük son nəticədə bu və ya digər şəkildə sərnişinin üzərinə düşür, çünki aviaşirkətlər sərnişin daşımalarından gəlir əldə edirlər", - şirkətdən qeyd edilib.

“S7” 2022-ci ilin noyabr ayından etibarən aeronaviqasiya haqlarının 76% artacağını proqnozlaşdırır: "Aartım bazarda aviabiletlərin qiymətinin geniş şəkildə artmasına səbəb ola bilər".

“Kommersant”ın ilk 10-luğa daxil olan daha üç aviaşirkətdəki mənbələri də planlaşdırılan indeksləşdirməyə qarşı çıxıblar. Nəşrin həmsöhbətlərindən biri qeyd edib ki, xarici reyslər üçün tariflərin ikiqat artırılması beynəlxalq uçuş proqramının azalmasına və ya aviabiletlərin qiymətlərinin kəskin artmasına səbəb ola bilər. Eyni zamanda, mənbələr hesab edir ki, tarif artımının qarşısını almaq olmaz.

Öz növbəsində, Federal Hava Nəqliyyatı Agentliyi vurğulayıb ki, "rüsumun dəyişdirilməsi ekonom sinif biletlərinin qiymətində ciddi artıma səbəb olmayacaq".

"Səmərəli Nəqliyyat Sistemi" milli layihəsinin təqdimatından məlum olub ki, 2030-cu ilə qədər aerodromların dəstək şəbəkəsinin inkişafı üçün federal büdcədən 267 milyard rubl ayrılması planlaşdırılır, bunun 250 milyardı əlavə olaraq tələb olunur.

“Kommersant”ın ekspert icmasındakı həmsöhbətlərindən biri deyib ki, daşıyıcıların təbii və ümumiyyətlə ədalətli qəzəbinə baxmayaraq, aeronaviqasiya daşıma xərclərinin təxminən 5%-ni təşkil edir. Bununla belə, onun sözlərinə görə, indeksasiya məbləği “diqqətlə əsaslandırılmalıdır”. Ekspert xatırladıb ki, 2023-cü ildə Hava Hərəkətinin İdarə Edilməsi üzrə Dövlət Korporasiyası tariflərin artırılması hesabına xalis mənfəət əldə edib.

Aeroportun icraçı direktoru Oleq Panteleyev deyib ki, rüsumun elan edilmiş məbləği özlüyündə nə sərnişinlər, nə də aviaşirkətlər üçün kritik görünür. Onun sözlərinə görə, biletlərin qiymətinin bir neçə yüz rubl artması diqqətdən kənarda qala bilər, lakin aviadaşıyıcılar əksər mallar üçün artan xərclərlə üzləşirlər və aeronaviqasiya haqlarının artırılması vəziyyəti daha da pisləşdirəcək.

Müəllif: Turan Abdulla