Əsas səhifə Haqqımızda Xəbər lenti

Ombudsmanın iki “qaynar xətt”i bir mərkəzdə birləşdi

Ombudsmanın iki “qaynar xətt”i bir mərkəzdə birləşdi

İnsan Hüquqları üzrə Müvəkkilin Çağrı Mərkəzi yaradılıb

 

Prezident İlham Əliyevin 27 fevral 2020-ci il tarixli Sərəncamı ilə təsdiq olunmuş “Açıq hökumətin təşviqinə dair 2020-2022-ci illər üçün Milli Fəaliyyət Planı”nın 1.8-ci bəndində vətəndaşların müraciət imkanlarının genişləndirilməsi və müraciətlərə baxılması işinin operativliyinin artırılması məqsədilə İnsan Hüquqları üzrə Müvəkkilə (Ombudsman) müraciətlər üçün vahid “qaynar xətt”in yaradılması tövsiyə olunub.

 

Ombudsman Aparatından AYNA-ya verilən məlumata görə, bu tövsiyəni nəzərə alaraq, Ombudsmanın mövcud iki “qaynar xətt”i bir mərkəzdə birləşdirilməklə və müasir informasiya texnologiyalarından istifadə edilməklə 916 nömrəli vahid Çağrı Mərkəzi yaradılıb.

 

Çağrı Mərkəzinə müraciət üçün şəhər nömrələrindən 916, respublikanın regionlarından və mobil nömrələrdən isə 012-916 yığmaqla zəng etmək olar. Danışıqlar qeydə alınır və məlumat bazasına daxil edilməklə elektronlaşdırılır ki, bu da əvvəlki dövrdən fərqli olaraq, telefonla müraciət olunduqdan sonra yazılı müraciət istənilməsinə ehtiyac yaratmır.

 

Çağrı Mərkəzi yaradılarkən bu sahədə mövcud beynəlxalq və yerli müsbət təcrübələr öyrənilib, əməkdaşlara müvafiq təlimlər keçirilib, UNICEF-in Azərbaycan Ofisi və Baş Prokurorluqla əməkdaşlıq edilib.

 

Ombudsman tərəfindən tətbiq olunan bu yenilik insanların müraciət imkanlarının asanlaşdırılması və müraciətlərə baxılması işinin operativliyinin artırılması məqsədinə xidmət edir.

Müəllif: Ayna.az      17 Sentyabr 2020 17:19
Xəbərlər bölməsinə aid digər xəbərlər
Ən çox oxunanlar

Ən son xəbərləri səhifəmizdən də izləyin